poniedziałek, 25 maja 2015

Prolog

Byłam zwyczajną nastolatką. Miałam normalną, kochającą rodzinę. 
Wszystko zmienia się nie tak dawno po moich szesnastych urodzinach. 
Kiedy pewnego dnia wracam do domu to...
Już go nie ma. Zamiast niego zastaję ruinę. 
Moja mama leży martwa na podłodze. W jej piersi zionie wielka dziura. 
Mój młodszy brat zniknął...
Kto i gdzie go porwał? 
Przed śmiercią z rąk demona ratuje mnie tajemniczy blondyn. 
Kim jest i jaką tajemnicę skrywa?
Trafiam do miejsca pełnego osób walczących z demonami. 
Czy mogę im ufać?
I ostatnie, najważniejsze pytanie :
KIM JESTEM JA?



Oto prolog! 
Zapraszam do komentowania i czytania! :)

4 komentarze:

  1. Boski początek *.*
    Chce 1. rozdział xD
    Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek super! Ale mam nadzieje że opiszesz to w rozdziałach (np. jak wraca do domu, znajduje matkę, itp.).
    Ogólnie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supi nie mogę sie doczekać

    OdpowiedzUsuń